♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Saturday, August 16, 2008

don't put the blame on me.



假期.发生的事情
太多太多太多了.

我可以做什么?

我很想他=\

昨天和今天.
一直在医院.

我又可以做什么?

心中只有懊恼.
心中只有烦恼.

我又可以做什么?

重复的字眼.
我到底怎么了?

友情?

为什么每一个人.
进去我的friendster.
就只会怪我.就只会埋怨我.

好吧.
当我的错.
对不起好不好?

我已经快喘不过气.

why always put the blame on me ?

我想哭.
想大哭一场.

可是.我做不了.

这个时候.
我必须比谁都坚强. =\

我快撑不住了.

救命.

我快缺氧了.

8 comments:

Joojoo , Morenjoojoo :D said...

dun lyk tat la..
b more happii..
k..
still gt many ppl wan euu hapii geh..
jus lyk mii..

yummie.michelle said...

everything is fine?

冒牌周武王ΨomsΨ said...

到我的部落格看看吧!

Jin said...

although i don knoe wad happened~
but jia you baR~=]

Chiyin said...

哭会是一种很好的发泄方式吧。。
如果想哭。。
就大哭一场。。
好好的发泄。。

tifff said...

no.. u r right de..=)
don think too much.
i'm here...^^
maks.
i lurve euu....

Nichole_bad girl said...

Yaloh..ji3...W3 still SuppOrt u...Smil3 ji3...^^...

SentIneL said...

喂。。
你不能哭。。
你必须坚强。。
等开学。。
回来。。
我们会跟你分担的。。
加油。。