♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Thursday, August 28, 2008

我 明白了.




我真的明白了.

有些事情.
真的不可以再勉强下去了.

我不该.
我不应该.

一直烦着他的.

不可以爱一个人爱得太深.

否则.
自己再也不是自己了.

至少.
今天msn给他.
他有回啊.

我不答.
我不说.

不是不在乎.

只是用另外一种方式吧.

没有人会明白的.

今天的晚上.

我还以为会下雨.
我还以为不会难过.

如果没有如果.
那就不会有一次次破灭的希望了.

有什么方式
可以麻醉自己
不让自己想太多?

3 comments:

♥ Theng said...

i saw dat 2 words.=\

tifff said...

dear.
don do tat...==
so po...
u still can find a better one....=)
but i know u love him much..><

Ee Linn said...

if u make a decision
den follow it..
time can change many things..