♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Tuesday, August 26, 2008

我没事.=)



今天.
躲在你班上外面的窗帘.

你看不到我 =)

可是我一直在看着你的说.

你看不到.
你看不到.
你看不到.

第3次上去找你
然后又躲起来了 =]

我在逃避吗?
或许.我只是不敢面对.

jiawen.
我没事.真的=)

jessie.
不要像我那么没用.
至少你争取过啊.=]

我会没事的啦.
不要那么在意我的感受啦.

我没事.
我没事.
我没事.

只是
需要一点时间
让我和他说清楚.

好吗.

4 comments:

Chermaine JJ said...

dar.

are eu 0k?

=\

i miss eu.

. said...

time huh?
You looked like spend a lot.

ιм Junz ♥ said...

No matter wad hapen ..

Support y0u oso =]

Muax *

tifff said...

u can de dear..=)
as u say.
everything will be fine.
u told me before...x)