♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Friday, August 15, 2008

=\



这一次
我真的觉得
没有他我不行了. =\

没有规律的心跳.
没有勇气的面对.

谁来帮助我?

没有人可以让我依赖.

今天早上某人叫我陪他去他班.
走了过去.脚步声是沉重的.

因为,该如何去面对?

我害怕他的语言.
我害怕他的眼神.

原来.
我很想见他 =\

5 comments:

tifff said...

maybe the thing not u thing de....=)
face it dear.
maybe u get the good answer..=)

没点子 said...

huan...我相信你应该知道得来的自己喜欢的东西不容易了吗。。。XD
当你知道有困难有烦恼了。。
别怕。。我恭喜你。。
寰。你成长了。。这就是人生。。jiaqiX)

Joojoo , Morenjoojoo :D said...

find up ur 内心世界..
u will bcum more hapii..

. said...

谁都懂你想见他
是你在缩不敢看他 内心却是那么渴望
结果叻 自己后悔
huan. 不要重蹈覆彻 =)
Be yourself. Follow your heart.
It is eager to see him. So let it be =)
Don keep saying he xx you or anything else.
再见依是朋友 =]

*happy holidays!

jessie said...

huan arh..
jessie here lerh...surprise?
haha...
he?cancel d shopping...
don sad larh!!!
i will beside u...
muacks...