♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Saturday, July 19, 2008

死人头.

死刘汉益.
死刘汉益.
死刘汉益.

明明知道我不舍得你.
还要留下一张字条和我们说再见.

明明知道我不要为你哭.
还要sms叫我习惯没有你的存在.

明明知道我很想你.
还要说你没有回来的话.

=\

离开了。
好好照顾自己。

我不会再在你身边叮咛你。

不要生病了.
喝多一点水.

下次回来中华,
看到的你.

不是更瘦的.

因为,
你不可以继续瘦过我了.

我 会 担心。

ByeBye. =\

4 comments:

tifff said...

yea... we will miss him..=(

SentIneL said...

hey...
dun be sad liao la...
v oso veli mis he d...
smile...:)
xiang qin..^^

BELIEVE . You. said...

haha.yar.the ppl.we will misSs``him.=]

Joojoo , Morenjoojoo :D said...

kakaz..
2day hii gt bac to skul nehx..
kakaz..
b more leng zai le lolx..