♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Sunday, July 13, 2008

BLANK ; t i r e d.

我不知道。

我还以为

你会体谅我。
你是了解我。

如果.
你觉得我是一时一样.

如果你觉得我一直在玩.

为什么你还要和我保持?

够了.

你觉得累

我也觉得累

分手了.

哈哈哈.

你终于说出口了.

原来;
我们 一直都经不起考验.

走吧.

这段感情.

再这样下去.

不会有结果的.

我; 还是 我 .

if u're HAPPY.

3 comments:

x fish x said...

dear.
r u ok?
i am here.=)

. said...

Er. i still cant get it @@
write me letter !xD
If you're free =)

BELIEVE . You. said...

huh.r u ok?
i know.=]