♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Saturday, November 29, 2008

我也要 ...


我也要笑口常开
可以吗?


我也要思想成熟
可以吗?


我也要回到以前
可以吗?


我也要比这张照片瘦
可以吗?


我也要和你们在一次去玩
可以吗?


我也要你现在还是留在我身边的
可以吗?

对不起
我很贪心 .....

或许过去的 已经过去了.
可是我很想你。

4 comments:

Joyee Wong said...

U CAN DO IT!!~~
muz always trust urself.. ^^
i will always be ur surporter!!~~
GAMBATEH.. =)

Unknown said...

you can do it :)
muuaahs

bingcher said...

如果你想要那些东西。。
那就自己去争取吧。。

生活充满了很多希望。

只要有心。。你一定会得到。 ^^

tifff said...

thats juz a memories.=)
u can get back.
if u work hard.
jiayou.
loves.