♥ fall for you

My photo
twenty, traveler notebook user, love to travel and a DIY lover

Saturday, May 17, 2008

恶作剧 ?



记得。
想起。
辛苦。

一直以为

好的开始是成功的一半。

反而.
那是错的。

刚开始的努力`
演变成了失败。

考试.
我很认真的在复习.

可是`
成绩呢 ?

不知道怎么开口说。

假如`
不及格。

我走了。 =|

我一直对自己这次的考试
很有信心可以及格。

可是.
为什么后来却是换来

42/100 地理
46/100 国文
52/100 英文
53/100 华文


=|

我读书方法错了。
还是我没有潜能去读书 ?

我想哭 =\
有没有人了解我的感受?

希望越大,失望越大.

伤害 =\

我不想离开 中华。
我不想离开 朋友。
我不想 !

为什么天那么不公平 ?

成绩那么烂。
一直给家人鄙视。

我想的吗 ?

难道
你们不会站在我的立场看看。

我禁止上网
我禁止出去
我禁止用电话
我禁止 一切一切。

我的自由
被剥夺了。

难道
我不曾努力过 ?

你们只会说。

我丢你们脸。

难道我考到这样的成绩。

我很开心吗 ?

yueling说
要知足。

可是
我怕我再也没有机会
留下来。

你们懂吗 ?


17.05.2008
10.45pm

6 comments:

bear said...

will ur parents sit back and hear what u say?
seldom parents will be trusting their children.
if those children didn't give em' a truly and insist way.
let them get an attention on you!
on your heart. ur real way.

huan.
u can d.
form 2 cannot.
form 3 come again.
form 3 cannot.
form 4 gambateh again.
DONT give up.urself.
there will be the chances.
support uu =)

. said...

"希望越大,失望越大."
chwin said that before.
anyway, don leave....T.T
chan is leaving. liyee is leaving if chan is leaving.chwin is leaving.
and you are leaving?
then how bout me??? waliaoo.
Ya i agree what bear said.
you can do bteer and better and the best next time one.
sighs. just don give up and STAY.
gahhyaoo..=)

Vanessa Yong said...



不要想到自己酱
每个人都会有自己的优点
如果这次不行
下次再试
我们有很多个下次
只是看你会不会把握而已
一起努力啊!
没有什么是不可以的
不要对自己失望
只要你还活着
一切都还有希望的
不能放弃
无论你多辛苦
走过越辛苦的路的人
到最后是越成功的


我支持你 =]
加油!

♥ Theng said...

和你的家人谈谈吧..
告诉他们你的想法..
或许会更好吧..
不管怎样..
加油啦..
你的姐妹和朋友们都不希望你离开吧..

Jiajia. said...

为了你的朋友们
记得坚持下去
不要转校

加油 !

x fish x said...

dear.=)
jiayou a.
u can d.
everythin nid 2 c d luck.
most important.
u do ur best.
dun leave me leh.
i nid you.TT
try 2 talk wif ur parents or ur sis.
let them noe wad r u thinking.